Receive, investigate and resolve customers' questions, and complaints;
Coordinate with departments in the company to support and solve customer problems;
Pass customer feedback onto related teams to improve the company’s offerings;
Manage, and maintain a database of customer information;
YÊU CẦU CÔNG VIỆC
Korean equivalent to Topik 4 (basic communication);
Fluent in English, equivalent to Toeic , or IELTS ;
Have a personal laptop
Good communication, self-discipline, and responsibility for work;
Working time:
Morning shift: 07:00-15:00
Afternoon shift: 15:00-23:00
Working schedule arranged by week
2 days/week off, 1 weekday and 1 weekend off.
Working location:
In the office: Friday
Other days: Work from home
THÔNG TIN KHÁC
Thử việc: 2 Months
Đồng nghiệp: Young, dynamic environment, agile mindset, product ownership mindset
Phúc lợi:
+ Attractive salary, salary review 2 times/year
+ 13th month salary + Performance bonus
+ Gifts, monthly and quarterly teambuilding activities...
+ Vouchers on Capichi App for employees
+ Social & medical insurance in line with Vietnamese Labor Law
Capichi là công ty phát triển phần mềm đến từ Nhật Bản với mục tiêu mang đến những trải nghiệm tuyệt vời cho khách hàng. Chúng tôi đang phát triển và vận hành hai dịch vụ F&B - Ứng dụng giao đồ ăn Cao cấp và Hệ thống Đặt hàng Thông minh. Chúng tôi sẽ mở rộng dịch vụ của mình ra toàn bộ khu vực Đông Nam Á trong tương lai gần. Capichi rất mong được hợp tác với những thành viên tài năng và sáng tạoCapichi là công ty phát triển phần mềm đến từ Nhật Bản với mục tiêu mang đến những trải nghiệm tuyệt vời cho khách hàng. Chúng tôi đang phát triển và vận hành hai dịch vụ F&B - Ứng dụng giao đồ ăn Cao cấp và Hệ thống Đặt hàng Thông minh. Chúng tôi sẽ mở rộng dịch vụ của mình ra toàn bộ khu vực Đông Nam Á trong tương lai gần. Capichi rất mong được hợp tác với những thành viên tài năng và sáng tạo