Việc làm  /  Hà Nội /  Sản xuất / Vận hành sản xuất /  VIỆC LÀM CUSTOMER SERVICE EXECUTIVE (KOREAN + ENGLISH) tại Hà Nội - Capichi Việt Nam
Việc tại nhà:
  • Bộ phận Nhân sự
  • 20 - 99 người
  • 80 Duy Tân, Dịch Vọng Hậu, Cầu Giấy, Hà Nội, Việt Nam
  • Hà Nội
Liên hệ:
Bộ phận Nhân sự
Loại hình:
100% vốn nước ngoài
Quy mô:
20 - 99 người
Trụ sở:
Hà Nội
Địa chỉ:
80 Duy Tân, Dịch Vọng Hậu, Cầu Giấy, Hà Nội, Việt Nam

Xếp hạng công ty

Xếp hạng việc làm

VIỆC LÀM CUSTOMER SERVICE EXECUTIVE (KOREAN + ENGLISH) tại Hà Nội - Capichi Việt Nam

8,000,000 - 15,000,000 VNĐ
0 VNĐ

Thông tin tuyển dụng

Điều kiện làm việc

Mô tả công việc

    NỘI DUNG CÔNG VIỆC
    • Receive, investigate and resolve customers' questions, and complaints;
    • Coordinate with departments in the company to support and solve customer problems;
    • Pass customer feedback onto related teams to improve the company’s offerings;
    • Manage, and maintain a database of customer information;

    YÊU CẦU CÔNG VIỆC
    • Korean equivalent to Topik 4 (basic communication);
    • Fluent in English, equivalent to Toeic , or IELTS ;
    • Have a personal laptop
    • Good communication, self-discipline, and responsibility for work;

    Working time:
    • Morning shift: 07:00-15:00
    • Afternoon shift: 15:00-23:00
    • Working schedule arranged by week
    • 2 days/week off, 1 weekday and 1 weekend off.

    Working location:
    • In the office: Friday
    • Other days: Work from home

    THÔNG TIN KHÁC
    • Thử việc: 2 Months
    • Đồng nghiệp: Young, dynamic environment, agile mindset, product ownership mindset
    • Phúc lợi:
      + Attractive salary, salary review 2 times/year
      + 13th month salary + Performance bonus
      + Gifts, monthly and quarterly teambuilding activities...
      + Vouchers on Capichi App for employees
      + Social & medical insurance in line with Vietnamese Labor Law
  13-21 triệu VNĐ
 13/02/2023
  18-46 triệu VNĐ
 13/02/2023
  9-25 triệu VNĐ
 13/02/2023
  20-30 triệu VNĐ
 13/02/2023